Nu är det nära!

På måndag börjar utbildningen.
Diplomerad Nagelteknolog Light Elegance på TREAT i Norrtälje.
Ingen är lyckligare än jag.
Nåt jag väntat på i två och ett halvt år nu. YES!

Kan ju glädja er som fortfarande följer min blogg med att då kommer det bli mer skrivande.
Hela vägen från start till diplomering!

Nej nu ska jag in och piffa till mig lite. Ska in till Norrtälje och äta middag på Ett Glas.
Vi firar min lillasyster Ronja som blir 25! GRATTIS BÖNAN!


Bjuder på lite bilder från de senaste nagelbyggandet.
























Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Trodde de akulle va ett kprt på din kära syster som fyllt år å inte några naglar ;)

2013-01-15 @ 19:49:05
Postat av: Elin

Jätte fina naglar med "katterna" på såna måste ja skaffa nästa gång :)

2013-02-06 @ 19:01:52
URL: http://littlemoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0