Vad jag Önskar mig!

Ja det är ju ingen hemlighet direkt, men på Söndag fyller man ju år igen. Kul att fika med släkt och vänner men jag känner att jag stannade innan 30 nån stans, nu vill jag inte fylla mer...

Dock är det ju lite kul för man kan ju få en liten present kanske. Vissa har till och med frågat vad jag önskar mig.
I ett tidigare inlägg skrev jag om hur jag ville fira. Så jag önskar mig nåt att göra. Lite vuxentid typ.
Men om man ändå ska önska sig nåt ordentligt vill jag ha en väska till alla nagelgrejjer.
Just nu ligger allt ihopslängt i två bagar. Så ni som inte vet vad ni vill ge mig, måste vara massor som vill ge mig nåt, så är det vad jag önskar.
Finns en speciell jag vill ha, en i aluminium. Tre väskor i ett med hjul. Smidigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0