Dag 19 – Detta ångrar jag

Det jag ångrar mest, eller det enda jag ångrar med mitt liv är mitt gymnasieval. Egentligen anser jag att man aldrig ska ångra något, för sina val i livet är det som formar en. Men mitt gymnasieval ångrar jag så fruktansvärt mycket...

Jag gick Hotell och Restaurang. Kul visst, men inte nåt jag ville göra eller vill göra... Jag var nära att hoppa av under tredje året men valde att gå klart.
Hade jag hoppat hade jag kunnat välja ett annat program som passat mig bättre, men jag var skoltrött och orkade inte gå tre år till.
Fan så jag ångrar det idag... men som sagt, sina val i livet är det som gör en till vad man är idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis vad du menar.hoppade av,ångrar det oxå.kram kekka

2011-01-20 @ 08:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0