Dag 11 – Mina syskon

Mathias - Min äldsta lillebror, tre år yngre än mig. Tungtransportförare, men har nu senast jobbat på posten. Han gillar datorer och kan allt, plin-pling när man fattar nada.

Glenn - Min minsta lillebror, tre år yngre än Mathias. Jobbar på nya sportkedjan xxl i Arninge. Han ser man inte så ofta längre, han har skaffat tjej från staden.

Ronja - Min lillasyster, fyra år yngre än Glenn. Handbollasgalen brutta som jobbar på Bring Citymail. Fattar inte varför hon är kvar för hon gnäller jämt på stället. Haha, dax att bya jobb syster... Hon har nog en pojkvän, kanske... Ronja fyller år idag också, hela 23 år!

Vet inte vad jag ska skriva om dom men de är i alla fall mina älsklingar. De hjälper till att passa mina barn när jag behöver hjälp. Skjutsar hit och dit och ställer upp.
Men de är dock barnlösa alla tre, så nu jäklar får ni allt ta och producera lite kusiner till 3L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0