Dag 01 – Om mig

Jag heter, som de flesta redan vet, Micaela Wallgren. Gammal är jag med, eller börjar i alla fall bli, hela 32 år, snart 33, huwa.

Bor i lilla Hallstavik med min underbara familj. Sambo med Patrik, jobbar som smed/svetsare. Tillsammans har vi tre härliga killar,
Loke 6 år (30 januari), Love 5 år (10 januari) och lilla Levi 4 månader (20 januari). Bonusmamma får man väl även kalla sig, till Anton som är hela 13 år, stora killen verkligen.

Jag har tre mindre syskon, Mathias, Glenn och Ronja. Alla bor vi i samma ort, så härligt att ha dom nära. Mamma Leea bor också här. Min älskade Pappa, Lars-Ove, är en ängel enligt Loke och Love tror på raket, haha... barn är för härliga. Han lämnade oss tyvärr alldeles för tidigt, för lite mer än 10 år sedan nu.

För tillfället är jag mammaledig. Jobbar annars på Systembolaget, ansvar för alla Nyheter mm. Superkul jobb med härliga kollegor.
Har även lite extra jobb. Nu under föräldraledigheten jobbar jag som säljare för me&i och deras underbara barnkläder. Är även fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Otroligt härliga produkter som jag bara älskar.

Fritid känns det inte som jag har, men det gör inget, min familj är min fritid. Man skulle kunna säga att jag har en hobby i alla fall... Och det är att jag börjat bygga naglar. En hobby som jag verkligen skulle kunna se som mitt framtida yrke. Tycker det är extremt roligt och utvecklande. Tyvärr kostar ordentliga utbildningar enormt mycket, men en dag kanske man har råd... hoppas!

Jag är en riktig sucker för Tryfflar och Latte!


Mina 3L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm... Är inte Levi född 20 september?? =)

2011-01-02 @ 12:07:48
Postat av: Mican

Stämmer bra, men datumet är när han blir 4 månader ;)

2011-01-02 @ 13:45:02
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0