Tisdag

Började dagen med att försova mig!!! Haha, helt otroligt, vaknade halv nio.
Men får ju erkänna att det var så skönt.
Det blev en jäktig morgon med frukost för grabbarna och rena fina kläder och allt vad det innebär med ny dagisvecka. Men dom var rätt duktiga och lyssnade i alla fall lite på mig.
För visst är det så, när man har bråttom så gör dom aldrig som man ber om och bara såsar och segar fram.

Barnen kom i alla fall i tid och jag har hunnit med att tanka bilen full inför kommande bilfärd till bb, när det nu blir. Efter det var jag till BarnMorskan.
Jag hade gått ner några gram sen sist, märkligt, för magen hade växt en centimeter till. Nu var den 35 cm. Annars så var allt bara fint. Hon kände på huvudet om det fortfarande låg neråt som det skulle och till lite förvåning så var huvudet till och med så nära som fixerad som det gick. Det är visst inte så vanligt med nr tre. Hon kunde endast röra huvudet ytterst lite.

Nej nu ska jag iväg på fika ute i Trästa hos Angelica.
Ha en störtskön dag alla.

Senare i eftermiddag ska jag visa er vad som hände igår.
Kanske en förblick inför kommande framtid med tonårskillar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0