Shopping Valbo

Idag åkte jag och mina två underbara brudar, Helena & Angelica, till Valbo köpcenter utanför Gävle. Vilken tripp och vilket mysigt ställe. Trevlig personal i butikerna och det kändes som hemtrevligt i hela centrat.

Vi började med fika för att ladda upp köpbegäret lite extra. Det gick vägen. Brudarna handlade som aldrig förr, det fyndades och gjordes massa kap.
För min egen del vart det billigt men hittade precis vad jag behövde ändå.

Loke & Love fick nya jeans, superslimmade svartgråa rockbrallor (köpta på tjejavdelningen på Kapp Ahl). Båda paren för 198kr = Nice Price! Grabbarna älskade dom och de åkte på direkt när jag visade dom.
Patrik fick två plektrum i olika size. Till mig själv gjorde jag ett superfynd, en termomugg från Bodum, 50% rabatt!!! Kommer sitta fin-fint till Bugaboon när den ska rullas.

Vi lunchade gott och sen kom en höjdpunkt. Latten från Wayne's Coffee. Den var himmelskt god. Ett perfekt avslut på en perfekt dag.


Grabbarna med sina nya brallor jag köpte idag och de nya vita skorna från H&M.
Är dom inte grymma...


Kommentarer
Postat av: Helena

Såå coola. Skönt att Loke kunde ha sina, dom lär ju iaf räcka om du vill ha dom på dagiskortet ;)

2010-09-04 @ 21:04:27
Postat av: Ronja

Nu är dom inte söta längre nu är dom ju fan stora och SNYGGA! haha, attans att man är släkt å liiiite för gammal :P

2010-09-05 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0