My New Best Friend

Nu är den invigt med högsta betyg!

BODUM 
kombinerat kaffebryggaren med en mugg, klar att ta med på din resa.
Gott nybryggt kaffe eller te när du är på språng eller en lagom kopp för att piggna till.
Nu behöver du inte brygga en
stor panna kaffe för att sedan bara dricka en mindre del.



BODUM Travel Press är 
tillverkad av rostfritt stål för maximal värmeisoleringen och ett stängningsbart lock med en propp för öppning.
Det halksäkra silikonbandet runt om finns i flera vackra färger.


Pris: 469kr - Jag fyndade den för endast 159kr
(dessutom fick jag med det extra locket utan press)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Okej jag ångrar mig lite då ;)

2010-09-05 @ 11:54:12
URL: http://molohooligans.blogg.se/
Postat av: Anki William filip och Melwins mammma

Avis, hur fin som helst!!

2010-09-06 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0