micaela + me&i = sant

Ni som varit på en me&i träff vet vad jag menar. Ni som inte varit på en måste det. Mammakollektionen (läs damkollektionen) är helt underbar. Den är inte alls som den varit under tidigare säsonger.

Själv har jag redan skaffat mig några utav dom. De ligger fortfarande oanvända i garderoben i väntan på att få användas, Long tee with dotty angel, Tights och Cardigan. Vill vänta lite till efter vår lilla babis bestämt sig för att kika ut.
Ett fjärde plagg köpte jag samma dag Höstkollektionen släpptes, den har jag använt, fungerar även när man är höggravid, det är Crown Top.

Skapar dom inte ett ha begär för er också?


Härliga foton på några av plaggen:

Velourtunic with dragonfly
Tunic with kurbits
Crowntop
Long tee with dotty angel
Tights

Cardigan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0