TRÖTT3000 = JAG!

Ja Levi vaknade kl 02:00 panikhungrig... sen ville han vara vaken, ja sista gången jag kollade på klockan var den 04:12. Han var lite kinkig men mestadels glad och jollrade som tur var. Sen somnade vi gott.

Måndagen började med att ta "kycklingen" till Norrtälje för att röntga lungorna igen. Det gick snabbt som sjutton så jag var hemma redan vid 10:30 igen. Dom ringer om svar, jobbigt, man vill ju veta nu, inte sen...

Väl hemma fick jag en impuls-nagel-kund. Superkul, det var en tjej från Norrtälje som fick tio fräscha franska, haha! Hon vart nog himla nöjd för jag fick till och med dricks, det ni! Ja jag vart supernöjd själv med.
I morgon har jag hela tre kunder... en utmaning dessutom, nagelbitare, ojoj!

Nu på kvällen hade jag underbara Kickan här, hon fick sina fixade lite. Vi drack kaffe och snacka massa skit, så mysigt. Men när hon var klar var det mysiga över... då satte Levi igång med sin kvällskolik. Huwa, han var inte rolig idag inte! Det var ett tag sen han var så här himla "kolikig", trodde det hade gått över, men nej.
Nu sover han i alla fall och jag ska sätta mig i soffan strax med lite fika, O'boy och macka, smarrigt värre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0