Slit och släp

Har nu på kvällen röjt i Antons rum. Möblerat om och fixat så gott jag kunnat med det lilla som finns. Tror nog det blev lite bättre i alla fall. Men det är så kalt och opersonligt i rummet. Är det nån som har lite inredningsprylar som passar en blivade 13årig kille så tänk på oss!

Uppdatering - Lokes allergitest!
Det gick skitabra, men det för att det blev bara ett besök hos doktorn, han visade upp armen så de kunde planera vart emblaplåstret skulle sitta. Så det fick vi med oss hem, i morrn blir det blodprov. Idag gick han med på en liten muta, Poke'mon serietidning, tror det bli svårare i morgon...

Har även fått låna en kamera, nu fattas bara lite nagelkunder. I morgon kl 10:00 kommer störtsköna Petra och får sina fixade, då ska kameran fram.
Går du i nagelfixartankar, sluta tänk och boka en tid med mig nu!

Kommentarer
Postat av: S

Vad använder du för material, pris?

2010-11-24 @ 13:57:01
Postat av: Mican

Jag gör Gele naglar.

Nu i början tar jag 100:- kommer öka på priset efter jag lär mig mer och utvecklas.

2010-11-25 @ 01:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0