New Nails

Här kommer några nya foton på naglar jag byggt.
De två första är Petras fina, tyvärr får inte kameran med hur grymma flakesen är i naglarna. På bilderna skymtar man de bara lite. I verkligheten är de nästan som iskristaller. Dom blev riktigt bra, japp jag är stolt! Haha!






Foto nummer tre är mina egna naglar. Jag gjorde idag för första gången på mig själv. Gissa om det var svårt, är ingen höjdare på att använda vänster handen. Men med mycket tålamod och lite jävlar anamma så gick det vägen. Är faktiskt supernöjd med dom!


Kommentarer
Postat av: Petra

Japp och jag är grymt nöjd med nailsen jag med =)

2010-11-28 @ 22:02:58
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/
Postat av: Lindha

Hej!

Vet inte om du kommer ihåg mig.. Men jag har följt dig till o från sen några år. Blev glad när du börjat blogga här igen.. =)

Ville bara säga att jag tycker du är super! Så företagsam o är en fantastisk mångsysslare.. Grymma naglar du gör!! Får jag fråga vad du använder för material o märke?

Jagä r själv utbildad nagelteknolog numera.. o är så imponerad av dina naglar! Ser bra ut.. du kommer gå långt..

Vänligen Lindha

2010-11-29 @ 17:15:44
URL: http://liriwi.wordpress.com
Postat av: Mican

HEJ Lindha!



TACK för de fina orden, nu blir man lite stolt över sig själv! Jag tycker verkligen det är så förbannat kul att göra naglar, att få gå utbildningen är en dröm, tyvärr en dröm som är långt borta just nu. Har tittat runt lite och det är ju en hel del pengar man ska lägga ut på det.



Jag använder mig av UV-Gel och beställer från Nagelgiganten.



TACK igen och en STOR Kram från Mig! <3

2010-11-30 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0