Levi lägger på sig!

Idag började jag och Levi dagen med att lämna Loke på dagis för att sedan åka upp till Anki på en fika. Härligt värre, inte nog med att jag fick två stora latte så shoppade jag även.
Nu undrar ni nog hur man shoppar hos Anki? Jo man går igenom hennes hem och lägger bud på sakerna, haha, nej men inte långt ifrån, kom hem med lite glasskålar och två sideboards. Ska måla om dom vita och ha som tv-bänk! Kanon, precis vad vi behöver!

Strax innan 11:00 for vi ner till BVC för 2 månaders koll på Levi. Han lämnade placet med OK stämpel i rumpan! Han hade vuxit på sig med och följde sin kurva så fint, 5610g och 59,5cm.

När vi ändå hade doktorn på plats så fixa de vi nya mediciner för Lokes astma och dessutom tid för allergitest. Så nu kl 14:30 ska vi dit igen för att få emblaplåster i förebyggande syfte inför blodprovet. Jag kommer inte vara poppis när jag berättat för Loke vad vi ska göra. Det blir fram med mutorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0