Fredag

Då har man haft en extremt fartfylld dag i köket. Gick upp 07:30, gick in i köket, kom ut 16:00. Haha... Ja sen 09:00 har jag haft nagelkunder och fikafrämmande.
Först ut var Natta och Ami, de fick fina franska. Ami fick dessutom lite Nail-Art. Jättebra blev det, lite så Vinterfrost nästan, hoppas på att få tag på en kamera så jag kan fota och visa er. Jag vart så stolt över mig själv.
Till lunch kom Angelica och vi fyllde på hennes och fräshade upp dom lite, vackert värre!
Till slut dök även Bengan och Anki upp med barnen... mera kaffe och ännu mera ljug! Det gillar vi.

Nu har alla gått och även Loke. Han ska sova hos Farmor och ha Idolmys med henne. Love ska vi försöka få till Mormor. Sen hoppas jag att Kärleken går med på en middag på Akilles. Har nämligen barnvakt under tiden till Levi, underbara Angelica ställer upp! Efter middag skulle vi bli bjudna på kaffe hos dom, vilket lyx!

Ja och glöm ej att RÖSTA på våran Idol MINNAH ikväll!
Nej nu dax att styra upp allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0