Massa Nytt

Allt jag har i huvudet just nu är förknippat med Nytt! Se själva:

- Nytt till hemmet, som gardiner och inredningsdetaljer.
- Nya kläder, till mig själv så klart.
- Ny Utbildning, vill fortsätta med Mary Kay, men vill byta bort Systembolaget till något mer kreativt. Är väldigt intresserad av att bli Nagelteknolog.
- Ny Bloggdesign, försöker men får inte till nå bra.

Finns massor mer men då skulle listan bli allt för lång. Dessa är de dom väger tyngst just nu.


Jag har en Nyhet också!!

Min Älskade lilla Svea ska kanske ha valpar. Hon har blivit parad tre gånger nu, så vi hoppas verkligen på att det blivit något. Hon blev störtförtjust i hanen, Tyke, en jätte charmig liten krabat. Går allt som det ska kommer det bli svarta hårbollar i början av Mars.
Som det ser ut nu är redan tre valpar tingade, så är ni sugna på en DvärgSchnauzer får ni vara ute i god tid. Hihi... Ska försöka få nå kort på kärleksparet sen.


Har fått igång mitt PhotoShop igen nu, så vill ni ha hjälp med något är det bara att hojta till! Jag har massa inspiration!

Nej nu ska jag ta och vika lite tvätt!
Stor Kram till alla mina trogna Bloggläsare, ja alla andra också så klart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0