LOKE 5 ÅR!

Idag fyller vårat största monster hela 5 år! Fattar inte var tiden tar vägen, snart börjar han ju tom skolan!
Han har varit sjuk dessutom den lilla stackaren, hostar som sjutton på nätterna, slemmig i hals och lungor så han får kräkas upp det.
Egentligen skulle simskolan startat idag med för han men det hoppade vi över så han inte skulle bli värre, han får hoppa hockeyträningen i morgon med.
Däremot var Love på Leksim idag och tyckte inte alls det skulle bli kul. Han tyckte i alla fall att hans nya badbrallor var skiiitcoola! Haha... Spiderman! Men väl där och ett tags surande så gick det över och han vill dit igen, helst i morgon igen!

Vi har haft de närmaste här för att fira Loke idag. Försökte hålla det lungt eftersom han är så känslig nu. Han blir så trött av ventoline och pulmecort.
I stället kör vi röjarkalas innom snar framtid, med alla hans polare.

Nej nu ska jag ner och dega i soffan, är helt färdig fast man inte gjort allt för mycket idag.



Kommentarer
Postat av: Anki William filip och Melwins mammma

Fannnn så söt, då och nu!!!!

2010-01-31 @ 10:39:29
Postat av: Ylva

Hej "Mican" :) Hoppas allt är bra med dig. Det är så att jag är i stort behov av hjälp med min bloggdesign. Den följer inte "reglerna" och nu så har hela headern kraschat. Jag blev tipsad om att du har koll på hur man ska bära sig åt från Therese. Så jag undrar om du skulle ha tid, ork, sug till att göra en design till mig?



Med vänlig hälsning

Ylva Wennberg(Umeå)

2010-02-02 @ 20:42:48
URL: http://ylvawennberg.blogg.se/
Postat av: Ylva

Tusen tack!!! jag skickar ett mail med allt jag kan komma på när jag är hemma vid min egen dator där jag även har tillgång till bilder :) Tack än en gång!!:D

2010-02-03 @ 12:09:21
URL: http://ylvawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0