Jag ser ett ljus...

Har vart så jäkla dålig i veckan så det går inte att beskriva. Alltså jag har inte var MEGAsjuk utan i stället exakt så sjuk så man lider som mest. Bättre att vara ordentligt sjuk så man bara ligger i feberkoma. Nu har jag hostat sönder mig på nätterna. Jag är helt slut, värst är ju att man inte fått sova i huvud taget. Sen i Söndags natt har jag sovit på soffan för att Patrik ska få någon sömn. Nu känner jag mig som ett kolli.
Idag har jag i alla fall orkat ut och gått ordentligt och fått friskluft, underbart! Ska vara hemma från jobbet i morgon med så jag får lite vila.

Mitt nyårslöfte har varit att lägga mer tid på Bloggen, det har inte startat så bra. Men det kommer, lovar!
Ikväll ska jag få min favorit i magen. Chicken El Maco! Mums...

Nej dags att fixa lite.
Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0