Monday

Ny vecka igen då... Känns som det borde vara fredag idag... helgerna går alldeles för fort. Kan ha att gör med att jag faktiskt jobbade extra i Lördags vilket gör arbetsveckan mycket längre och man förlorar en ledig dag med familjen.

I Lördags var vi på Kalas, 16 års kalas dessutom. Det var Leos tur att fylla den här gången. Bara två dagar kvar till nästa fyller, känns som alla fyller i början av året.

I Söndags åkte Loke Love Patrik Jag Edvin Bengan och Tyra till Lekrymden i Norrtälje. Härligt! Så kul för kidsen med ett enda stort äventyr. Ett jättelekrum verkligen. Även Edvin som är 10 år tyckte det var super.
Efter lek blev det lite shopping och vi avslutade dagen med McDonald's.
Bengan, detta måste vi göra om snart!

Ikväll ska jag ner till jobbet igen, vi har möte mellan 18:30 och 21:00 slappt och lättförtjänta pengar. Haha... Mer sånt chefen!

Nej nu är det dax att börja med maten tror jag, idag står det Köttfärssås på menyn!



Leos Gratulationskort:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0