Hipp Hipp HURRA!

Idag fyller Kärleken år! Grattis på din dag! (inte för att jag tror att han läser min blogg men vem vet)
Jag frågade Loke & Love om dom ville köpa nån present till Pappa... Nej det ville dom absolut inte!! Varför ska han få det, vi vill ju ha paket. Haha... Underbara barn!
Det enda han har önskat sig är Smörgåstårta, så igår gjorde jag två stycken med räkfyllning och tonfiskfyllning. Alldeles strax ska jag ge mig på garneringen. Vilket alltid tar längst tid! Men men fin kommer det bli förhoppningsvis.
Nu måste jag bara klä barnen för att åka och köpa det sista för kvällens firande och Räkor som jag glömde sist. Lovar jag kommer glömma det igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0