me&i

Som ni säkert inte har missat är ju me&i's höstkollektion släppt och den är nog bättre än någonsin tror jag... Jag är i alla fall såld själv.
Härliga mustiga höstfärger och plysh som bara skriker mys. Mina grabbar älskade plyshet, vilket jag inte trodde, men så var det.
Loves stora favorit vart helt otippat de rosa plyshtightsen, han tyckte dom var sååå sköööna! Loke gillade Bizzarini, tröjan med sportbilarna.
Själv är jag så förälskad i alla mammakläder (läs damkläder). Dom har en helt ny stil och jag får känsla av Odd-Molly.

Fråga mig gärna om ni har frågor om kläderna, vill beställa något eller vara värdinna för en träff.
Mail: [email protected]
Hemsidan:
www.meandi.se  


Här kommer lite inspiration från en kväll då killarna var på hugget och ville prova:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0