Helt Färdig!

Har sorterat alla mina kläder och rensat ur sånt jag inte använder. Sedan flyttat över det till mina nya garderober. Samma sak med killarnas kläder, sorterat och sedan rensat ut allt som är för litet.
Nu känns det i mage och bäcken vill jag lova... måste vila lite med Coca-Cola och Marabou Schweizernöt. MUMS!

Grabbarna är ute och röjer i lekparken med grannbarnen idag.
Love är iof  ute och testkör sin nya hoj. Ja han har varit ute och cyklat sen i morse, kom in vid 12:00 för lite lunch och sen iväg igen.

Skulle vara kul att göra nåt ikväll men vad? Lutar väl åt soffhäng med Lördagsgott och DansFeber som börjar idag.
Nej vila i soffan var det...


Loves nya vrålåk:


Kommentarer
Postat av: kekka

Fan det e till och med så att jag skulle vilja ha den....undrar va mina gossar små säger när de fr se den!!?kram

2010-08-28 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0