TACOS ---> IKEA

 
Igår åt vi vår första middag i nya huset tillsammans med AnnaLena och barnen och min bror Mathias. Supergott var det men man kan väl inte misslyckas med TACOS!
Kära bror har hjälpt oss idag med körning och avlastning av alla flyttlådor, hela natten innan också hjälpte han till. Underbara AnnaLena tog hand om kidsen hela dagen. Fattar inte, hon sa att dom hade vart jätte snälla, känns konstigt, haha! I alla fall, Tacos kändes som en alldeles toppenmiddag att bjuda dom på. Det vart Supertrevligt verkligen.
 
Barnen fick sova sin första natt här igår med. Jag och Putte gjorde premiär redan natten innan, utan värme i huset dessutom. Det blev med alla kläder på i varsinn soffa och dubbla täcken! Brr... KALLT!

Idag har vi mest plockat upp saker och kört en del från förrådet. Men lilla jag tog mig en avstickare och drog iväg med nya bilen på en körning till IKEA! Wohoo... så kul, köpte nya sängkläder, lampor, blommor mm mm När man ändå var inne passade det ju utmärkt med lite matinköp också... Så skönt att ha lite sånt gjort med.

Nej nu måste jag nog komma i säng, ny arbetsvecka i morgon att se fram emot.

Kram På Er Alla Bloggläsare ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

längtar med spänning efter bilder på ert nya hem :)

2009-10-19 @ 22:38:46
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Helena

När jag va upp va dom huliganer hela bunten och bara bråka hela tiden, så jag va tvungen att ha sångstund med dom för att dom skulle va lite lugna opch lära sig att dela med sig.. dom bråka ju om samma sak hela tiden.. då va dom inte så snälla någon av dom. haha

2009-10-22 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0