Lagen om Jävlighet!

Åhh... Varför ska det jävlas för...
Idag mår jag bättre, men i stället får jag ett telefonsamtal där vi blir erbjudna värsta lägenhete, en lägenhet vi hoppats på att få tidigare men vi hade andra tjing. Enligt rykten skulle de som hade första tjing ha den så vi tackade ja till Holmenkåken jag skrev om i ett tidigare inlägg. Så jäkla typiskt, vår otur igen! MEDGÅNG TACK!!!

Annars då?
Jo nu ni. Jag har ju vart utan mat sen i Måndags, fyra muggar nyponsoppa är vad jag tvingat i mig. Idag har jag lite lättare att svälja så håll i hatten nu ska jag få i mig en MannaFrutti tänkte jag!
Jag bara måste helt enkelt, jag mår skitdåligt, smått yr hela tiden och orkar ingenting...
Så håll nu tummar och tår för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0