MorgonMys

Loke, Love och jag morgonmyser i soffan med massa täcken och tända ljus... mm... Gosigt! Kaffet smakar så himla gott vid sånna här tillfällen, underbart! Svea har smygit sig upp hos Love, hon får inte vara i soffan, men idag har vi riktigt mysigt då tänjer vi lite på gränserna. Sigge och Balder har kurat ihop sig i sackosäcken, så söta!

Idol igår... Mycket bra var det, jag börjar få så svårt att välja en favorit bara.
Erik, vilken röst grabben har... skulle vilja höra han dra av en Bryan Adams låt.
Calle är görbra han med, men jag saknar stilen han körde på uttagningarna.
Tove, mycket söt och charmig tjej, jätteduktig!
Mariette är ju felfri, men ändå... på något sätt vet man att det kommer gå bra för henne så man blir inte så överaskad när hon står där.
Reeza är ju hur duktig som helst på att sjunga, Beyonces låt hon körde igår var grym, men men men, man irriterar sig på hennes dåliga uttal tyvärr.
Eddie, så söt! Han sjunger verkligen från hjärtat, man ser hur insatt han är i varje låt och och förstår vad den handlar om. Men han är inte riktigt lika duktig som de andra, han behöver nåt år till...
Så summan av kardemumman: Rätt person åkte ut och min favorit är nog Erik!

Nej nu måste kaffekoppen fyllas på...



Bjuder på en höstbild. Loke gör sig redo för att åka fyrhjuling!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Fin bild! :)

2009-11-14 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0