Helg igen, UNDERBART!

En hel vecka utan Bloggande och en hel vecka med mycket jobb, en sexdagarsvecka till och med, dessutom stängningar... har gått skitbra på jobbet så det har inte varit nå jobbigt alls.
Bästa dagen var idag. Det var min sista dag innan en Fem veckors Föräldraledighet! Underbart så in i vassen! Hade inte en aning om att jag hade så många dagar kvar att ta ut på grabbarna, över 250 st totalt. Så jag tog ett snabbt beslut att ta ut ett par nu innan julrushen börjar igen.
Så vill nån träffas eller kanske komma och hälsa på i nya huset så är jag hemma ända till den 13:e December!

Skulle vilja få lite tips från er Bloggläsare också... jag saknar så oerhört att jobba hemmifrån. Har ju tidigare jobbat med Dunnis och Sveas barnkläder via hemförsäljning och vill verkligen göra något liknande igen. Men frågan är vad? Kläder är ju skitkul, har kollat lite på Gangstar. men det finns ju massa annat man kan syssla med. Har ni läsare nån koll på vad man kan jobba med och vilka företag som arbetar på det viset? Hjälp mig att hitta nåt spännande... Alla tips är välkomna!!!

Nej nu ska jag fortsätta njuta av helgens Bacardi Breezer Watermelon. Mums!







Kommentarer
Postat av: Therese

vad hände med mk?

annars finns ju www.perfecthome.se du gillar väl inredning osv?=)

2009-11-08 @ 10:09:16
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0