Grattis Helena!

Idag har jag vart riktigt busig... Min vän Helena fyller år så jag tog mig friheten att hacka mig in på hennes Blogg och designade om den totalt! Hehe... Så Kul!
När jag var klar gjorde jag även ett inlägg där och berättade att jag gjort intrång, men skrev aldrig vem jag var... Efter det åkte jag hem till henna med grabbarna för att fira, hon fick en Mary Kay Mascara i födelsedagspresent, som hon så gärna ville ha. Men jag berättade inget då heller om bloggen.
Efter några timmar när jag kommit hem ringde hon och frågade om det var jag som gjort om hennes bloggdesign. Haha, jag neckade i några minuter sen gav jag mig till känna... Hihi älskar att busa!

Nej nu ska jag ladda inför kvällens avsnitt av Grey's Anatomy!



Helenas nya Design!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefin design... Men busigt gjort, haha. ;0)

2009-11-18 @ 21:13:15
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

haha va busigt.. men den blev fin =)

2009-11-18 @ 21:18:47
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Helena

Ja du är för busig men så himla snäll! Stor kram

2009-11-19 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0