Första Advent

Fick en lång sovmorgon idag, tack Patrik. Kvällen igår slutade som sagt med en natt hos Spänki. Som tur var blev hon bättre efter midnatt. Hon somnade på soffan efter det och sov länge... Haha... hon vaknade vid 04:00 och sa, nu är jag pigg! Haha... Härligt! Tror inte det var magsjuka, snarare varmkorven från Julmarknaden.

Första Advent idag och vi har ett härligt vitt snötäcke på tomten... Eh nä, nu ljög jag. Vi har höstregn. Så tråkigt. Själva adventskänslan finns som inte. Jag kom på att jag inte ens har några adventsljus... Hm... Trist, men men jag tog tag i saken och skickade ut Patrik i skogen... Resultatet kommer på bild senare.

Har haft fikabesök nu på kvällen också, det blev fika med Marielle, Hellen och Kirran. Kul kul... var första gången dom var hos oss och jag älskar ju att hänga över en kopp kaffe! Lovade dock i farten när dom åkte hem att jag skulle baka till nästa Söndag! Oops...
När dom åkt slängde jag och Patrik oss i varsin soffa och tittade på Flickan som lekte med elden. Mycket bra, vill redan se den tredje filmen. Den går ju på bio nu så man kanske ska ta med karln och se den.

Nej nu måste jag fixa klart mitt julpysslande...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det har vart första advent hos dig länge nu :0)

2009-12-10 @ 08:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0