Barnvakt / Hemtjänst av magsjuk Spänki

Idag har vi varit på Julmarknad. Barnen köpte godisremmar och Patrik ett nytt skärp. Själv njöt jag av varma munkar... Mums!

Efter det packade vi ihop oss för att hälsa på Patriks kusin Johan. Det vart en mindre släktmiddag där, jättekul att träffa alla samtidigt. Johan hade dessutom vart så himla duktig och gjort långkok. Han hade tillagat kallops, helt själv och det var så himla gott!
Barnen somnade i bilen på hemvägen så dom var lätta att natta.

Jag var bortbjuden till Spänki som var hemma själv med barnen, medans hennes karl var i Sthlm på roligeheter. 
Det skulle bli ost, kex och vin... Men kvällen slutade långt därifrån...
Jag sitter nämligen hos henne nu och Bloggar härifrån. Min lilla Spänki fick magsjuka mitt i allt och partajet avbröts... Men jag stannar kvar och hjälper henne med barnen och tvingar i henne vatten.
Nu sover hon så sött i soffan efter en timmes springandes fram och tillbaka till toaletten. Hoppas jag slipper ta hand om hela familjen, alltså att inte barnen får magsjuka inatt, det kan ju bli intressant annars... Haha eller Kaos!

Nej nu ska jag gå upp och kolla till barnen...
Hm... man kanske ska kolla om hon har nå pepparkorn till att försöka förebygga eventuell smittorisk!? Haha...
Ha en störtskön natt alla!
KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni klarar er från sjukan :/

2009-11-29 @ 11:44:52
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0