Söndag... igen!

Helgerna går för fort. Man hinner ju bara tänka på Torsdagkvällen att det är Fredag dagen efter och helgen börjar, sen så tjoff så är det Söndag! GAH! Jag längtar efter min semester, vecka 24 25 26, då ska jag slappa! Fasiken så skönt det ska bli!
Nu städar jag för fullt här hemma och försöker få lite struktur och ordning, men ärligt, skulle behöva proffesionell hjälp känner jag. Spänki, I Need You! Jag har ingen som helst ordning och sakerna har ingen bra bestämd plats, helt galet, riktigt virr varr. Behöver massa pengar och sen ta en tripp till IKEA!

Det bästa som hänt i helgen är att vår lilla sockersöta Trasslan har fått en liten flicka! En Vivica blev det. Nu längtar jag efter att få snosa lite på en nyfödd, så ser du detta Trasslan, ring när ni känner er redo, jag väntar med stor spänning!

Nej för sjutton, nu väntar disken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0