Wohoo

Här sitter jag nu och bloggar med min nya fina dator. Så skönt att sitta i soffan och softa, titta på tv och surfa på nätet samtidigt. Frihet kan man kalla det va? Haha!

Love sover sött i min säng och Loke han hamnade hos sin Farfar i Uppsala. Han kommer hem i morgon igen. Så kul, han var helt överlycklig som skulle få åka dit och enormt uppspelt för han skulle även få träffa sin storebror. Det verkar ha gått kanon också för jag har inte hört ett ord ifrån dom. Första gången han sover över själv där.
Jag och Love har haft godismys i soffan, åt till vi storknade. Han var så trött så han slocknade till slut på golvet mitt i leken. Haha! I stället för att bära in han i sin egen säng bäddade jag ner honom i min. Så mysigt ju!!!

Nu sitter jag här och planerar lite för en ny märkning, tattoo alltså. Vet vad jag vill ha i huvudet men kan inte få fram det i bild. Så jag letar och letar som en tok på nätet efter inspiration. Har någon nå tips på bra sidor?

Kommentarer
Postat av: Linn

kikar in efter jag såg dikn blogg på facebook. Ska kolla med en vän som är insatt i tattos ;) ta han om sig!

2009-03-14 @ 03:10:25
URL: http://metrobloggen.se/meandmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0