Varm så in i bängen!

Har precis kommit hem från jobbet, gick och dessutom påklädd för vargavinter. Smart? Nä inte mycket, jag kokar tror jag!

Sitter och väntar på att mamma ska ringa, vi ska ta en fika på Blixten. Funderar på att ta en SkagenBaguette, den är enormt god, och om ingen visste så är det mitt gamla recept sen jag jobbade där. Men egentligen är det inte en skagenröra utan snarare räkröra... haha! Så nu vet ni det också!

Ikväll skulle jag behöva åka in till Uppsala på utbildning, men har fortfarande inga vinterdäck på min bil... Så jag får vara hemma. Har missat massor av gånger nu och det är inge kul. Jag älskar att åka dit, det ger så enormt mycket!

Undra när mamma tänkt att dyka upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0