Tjohopp

Hej alla, sorry för att hemlisen uteblev igår men jag var så trött så jag slocknade på soffan efter Bowlingen.

Nu är det som så att min hemlis inte är en riktig hemlis för många vet den redan, haha, men det har dykt upp saker som gjort att jag har en likadan hemlis, så nu måste jag välja vilken hemlis jag vill ha! GAH!
Nej så nu tänker jag inte berätta förrän jag bestämt mig! FAN SÅ SVÅRT!

Håller även på att byta till bredbandstelefoni och det funkar ju inte, blir galen på sladdar och skit!
Ses senare friends! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har de jobbigt du.. ha ha

2009-03-17 @ 20:13:23
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 21:01:00
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Jenny

men ååå... här har man kollat din blogg flera ggr varje dag och så ska du skjuta upp helmisen..

gud så nyfiken jag är!! :)

2009-03-18 @ 01:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0