Tisdag

Missar ännu en utbildning ikväll... suck! Men men sånt är livet, snart ska jag ta igen allt det dära. Ikväll ska vi hem till Johanna, ska bli kul att se hur hon bor, dessutom skulle det visst vara smyckesvisning, coolt, jag gillar ju smycken. Hoppas de finns något till våren nu.

Har massa ångest också, hur ska jag göra med huset? Ska jag flytta dit eller inte. Lägenheten i Uppsala har jag lagt på hyllan, känns lite avlägset när jag inte har nåt jobb där. Att pendla till Hallsta låter ju halvt galet, haha... GAH! Blir galen på mig själv...

Funderar på att lägga ut massor av nya saker på Tradera snart, hojtar till när det är dax.

Nej nu ska jag göra mig redo!
Simma lungt! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Glömde ju visa dig vårt fina nya sovrum som faktiskt är det enda som är något att se i vårt hus... Men det får bli en anna gång...var nog lite stirrig ikväll;)

2009-03-24 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0