Rajtantajtan!

Ikväll blir det håll igån på lokal. Har precis kört brudarna till Åland, själv är jag så seg så jag pallar inte 5 timmars förfest på en färja, så jag hoppar med i Partyt efter dom kommit hem.
Klockan 19:00 ska jag vara i startgroparna hemma hos Bengan, dom kommer väl starx innan 20:00 Tänkta jag skulle dit och fixa lite mysigt innan dom kommer, undra bara i vilket skick? Haha...

Senare ikväll komemr det förstås bli utgång, eller för mig i alla fall, vart vet jag ej. Men jag tänker inte gå ner på den lokala krogen utan funderar på Uppsala. Hoppas på att jag får med nån utav dom i alla fall, eller att Ewa följer med... Måste bara bort från byn ikväll!

Nu till det stora problemet... Vad ska jag ha på mig? Nån som har nå snyggt att låna ut? Hör av er snarast då...

Party On! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0