PS PS PS

Har suttit hela kvällen med en PhotoShop-beställning... är rätt nöjd, tyvärr kan jag ej visa resultaten än eftersom det ska vara en present. Så jag får helt enkelt göra det senare... (som om det skulle intressera nån) haha...

Snart ska jag bänka mig i soffan för att se på Lipstick Jungle och dessutom prova nya chips. Naturchips från OLW med smaken Vårlök & Svartpeppar. Låter ju enormt gott i alla fall...
Hoppas bara inte på några fönsterupplevelser idag, men om, så är jag mer än förberedd! Hehe...



Kommentarer
Postat av: Petra

Men herregud! Haha det blir något att dra för barnbarnen sen =) Ska hålla ögonen efter typen det käns som att det kan inte finnas alltför många röda fjällräven jackor i Hallsta.



Har du tid för en fika i helgen?

2009-03-02 @ 19:31:49
URL: http://vimsigastemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0