Kläder kläder kläder

Jag har ju jobbat med kläder i väldigt många år nu och för tillfället gör jag ju det inte alls. Gissa om jag saknar det? MASSOR!!! Tänker varje dag på hur jag ska göra, söka nytt jobb i nån butik, men det vill jag ändå inte för jag trivs ju på Bolaget. Så vad finns det för alternativ? Kanske ta upp något eget igen efter Svea och Dunnis?
I sånna fall ser det ut som att det blir med klädmärket Gangstar.
Vad tror och tycker ni mina kära Bloggläsare?
Just nu finns det ju ingen som säljer barnkläder i Hallsta och Gangastar har ju inte bara snygga kläder utan funktionella, sköna och bra kvalite' dessutom är de prisvärda.
Give me some help!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja varför inte, kul om nåt skulle finas i hallsta o lite annorlunda, tuffa! .-) Go girl..

2009-03-30 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0