TRÖTT

Oj vad skönt med sovmorgon, jag och Loke drog oss ända till nio innan vi klev upp. Love sov hos farmor, inte helt ovanligt! Klockan tio var det dags för dagis, jag bytte ut Svea till Love och vi for iväg. Så glada grabbarna var när vi kom till dagis då, dpm hade fyllt en stor pool, grabbarna älskar att plaska.
Själv hade jag en timma kvar innan jag började så jag tog mig en brunch på Blixten, lungt och skönt.

Efter en dag på jobbet kom jag hem helt slut. Orkade inte ens laga mat så det fick bli Potatissallad och Rostbiff, iof inte helt fel. Barnen hade hämtats av farmor för putte jobbade sent han med.
Nu på kvällen har vi varit ute och plockat i odlingarna, Love har traskat med farmor hem igen och Loke har lekt med vattenpistoler med grannungarna.

I morgon är en stor dag för grabbarna då kommer deras storebror Anton till oss. Ska bli jättekul att få umgås lite med honom. Får se hur länge han stannar.

Nej nu ska jag ta och trycka i mig lite Rocky Road innan sängen kallar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Wilda blev så glad idag när hon fick träffa Loke och Love på dagis :) Sötnosen. Kul att Anton kommer till er. ha de så bra. kram

2009-06-26 @ 09:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0