Segt och hungrigt

Trött, ont i huvudet, kroppen och halsen... Kan detta inte bara ge med sig? Hostan har typ kommit och gått varannan vecka nu i ett halvår. Är det dax att kolla upp det då kanske?
Så trött idag så jag hoppar över Uppsala ikväll och vilar i stället.

Nu är jag dödshungrig, hoppas Putte kommer snart så man får i sig lite käk. Ja eller det lär väl dröja en timma till minst. Får bli en smörgås med Salami, inte fel det heller.

Sitter med iver och väntar in lönen också, för att sprätta dom direkt på massa räkningar. Känns som alla räkningar kommer just denna månad, hm, varför känns det så varje månad? Haha!
Ska i alla fall ta mig råd att göra klart lite inredningsprojekt. Det jag behöver är spillvirke, har ni något liggandes som ni tänkt kasta kanske så hör av er,  jag tar tacksamt emot det!

Nu ska jag vika lite till tvätt innan smörgåsen ska intas.
Rock On! /Mican ☆


Bjuder på en rolig historia:

En kvinna går längs en strand och hittar en flaska... plopp, en ande poppar ut.
- Du, tack för att jag fick komma ut, men jag har inte varit här i så länge så du kan bara få EN önskan, så begrunna detta noga... 
Kvinnan gick fram och tillbaka och så sa hon:
- Ande, jag har alltid velat fara till Hawaii, men jag törs inte flyga och jag åker inte båt. Jag älskar min bil och vill att du bygger en bro härifrån till Hawaii så jag kan åka i min bil dit.

Anden såg helt förstummad ut.
- Är du från vettet? Sa anden. Inte fan kan jag bygga en bro till Hawaii härifrån, har du tänkt på miljökonsekvenserna? Vi kommer få FN, Greenpeace, WWF m.m. efter oss! Nä, du får önska något annat!!! 

Kvinnan gick länge fram och tillbaka och så:
- Ande! Jag är 45 år och det är en sak jag ännu inte förstått.
- Vadå?
- Jo, hur karlar tänker, kan du förklara det för mig? 
- Ha, lätt! Det är så här att..., anden blev tyst,  Jo om du föreställer dig... Om man... Alltså...
Anden blev tyst en lång stund.
-Du, sa anden, vill du ha 4, 6 eller 8 filer på bron?

Kommentarer
Postat av: Tant J

HAHAHAHhahahaaa.... Precis!!! Svår, svåra män. O så var det spillvirke. Kan finnas hos oss =) Kram

2009-06-16 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0