RIK?

Är du rik, då menar jag läskigt rik? Jag är i behov av ca 900.000:- Haha... har nämligen änligen hittat mitt drömhus! Det är precis som jag vill ha det, läskigt att se det på bild sådär bara.
I verkligheten var det ännu bättre. Jag vill, jag vill, jag vill!!! Kan inte nån underbar människa, som känner att dom inte behöver sina pengar så mycket, bara skänka mig den summan... jag gör vad som helst, nästan!
ÅH Jag blir galen på sånt här, tänk om man hade ett gäng miljoner på bakfickan, då behövde man minsan inte drömma, bara att köpa det när man hittar det!

Eller vet du hur man får tag på 900.000:- bara sådär? Haha jag tänker inte råna nån bank!
Nej nu ska jag gräva ner mig! HEJ DÅ!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får ta med dig karln till banken och låna :)

2009-06-23 @ 14:58:51
Postat av: gbg-Maria=)

Ta lån? Ni borde ju kunna ta ett lån på en miljon bara på Patriks fastanställning?



2009-06-23 @ 16:29:51
Postat av: Tant J

Fråga om ni får hyra.

2009-06-25 @ 23:09:22
Postat av: Mican

Det huset kommer säljas, så fint och i bra skick!

2009-06-26 @ 13:52:59
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0