Rastlös 3000

Japp... Fruktansvärt rastlös är jag, inte det minsta trött heller... dubbelsuck!

I morgon ser det ut som att vi ska in till Uppsala på skolavslutning, grabbarnas storebror Anton som ska påbörja sitt sommarlov då. Ska bli jättekul att träffa honom, det var ett tag sen nu. Grabbarna saknar honom så enormt mycket.
Min kära mor ska med också, vi snikar på hennes bil in och hon får gå på sin Quiltbutik, två flugor i en smäll!

Fredag, ja då ska bilen besiktas, håll tummarna. GammelVolvon har nämligen stått hela vintern, haha. Men det ska nog gå bra, borde inte vara nå fel på den, förutom att batteriet lär vara tvärslut. Men det ska nog gå att ladda upp igen.

Inte blev det nå kort på Svea heller som jag lovat. Provar i morgon igen. Har vart för mycket idag, inte direkt bussy men ändå inte mycket tid till plåtning av Schnauzer.

Nja ska man ta sig en kaffe kanske? Ja det ska jag. Jo en kul grej, beställde massa kort härom dagen och idag dök dom upp i påstlådan. Så jäkla kul att kolla på, inte bara ha dom i datorn, inte riktigt samma känsla. Nån dag när jag har tid ska jag gå igenom hela datorn och beställa så det står härliga till!


Bjuder på ett foto från beställningen:


Kommentarer
Postat av: Tant J

Sötnosar är vad ni är... Kram

2009-06-11 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0