Ny dag nya tag

Vaknade i lagom tid vid 9:30 idag. UNDERBART! Blev väckt av att Love kröp ner brevid mig och ville mysa, mm... Efter ett tag kommer Loke skrikandes, Jag måste Bajsa!!! Haha... in på toa grinandes, stackaren såg ju inget heller. Ögonen var igensvullna och ihopklibbade. Hans Timoteij allergi är riktigt jobbig nu. Men toalettbesöket löste sig och han fick ögondroppar sen var saken biff och svullnade gick ner.
Jag tog mig en morgon cykeltur ner till affären för lite inköp till en härlig frukost. När jag kom hem doftade det underbart nybryggt kaffe. Vi dukade upp på uteplatsen och bara njöt.
Nu har jag rensat i mina odlingar, barnen leker med sina kompisar, hundarna busar och Putte är och fiskar. Svenssonlivet är ju ändå för härligt. Senare ska vi packa ihop oss och pysa iväg till Öshammar och campingen, min mamma ska bjuda på middag i husvagnen, supernice!

Livsnjutare!?


Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Nej vilken härlig header, den diggas! Mysigt med sommarbilden! Lust att följa mig på bloglovin? Hjälpa mig att växa som mammablogg? - Kika in min blogg vetja och läs veckans inlägg om "Hylla Mammabloggar"



Kram

2009-06-20 @ 13:55:30
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej , hoppas ni haft en trevlig midsommar.



Ska vi länka varandra , göra mammabloggarna större.

Har du bloglovin kan vi adda varandra där?



/Kram

2009-06-20 @ 19:10:54
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej , jag la till dig med nu.



Kramissar!

2009-06-20 @ 20:06:38
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0