Midsommar!

Glad Midsommar på er alla underbara bloggläsare och vänner. Hoppas ni får en kväll att minnas tillsammans med nära och kära, ta vara på varandra och gör inget som jag inte skulle göra!
Vi kommer fira med underbara vänner som jag värdesätter högs just nu. När vi började planera midsommar så donade jag och fixade tusen saker, tyvärr så blev det inget med det, vilket resulterade i att jag nu rivit tre små rosa kuvert. Your loss you missrable people. Jag kan med stoltet i alla fall lämna er och säga att jag inte förlorar något, det är det ni som gör och jag tror faktiskt ni vet det också.

Idag vaknade vi tidigt och har legat i sängen och myst hela familjen, så jäkla skönt! Nu har jag hunnit vara på Ica, med en miljard andra, för att köpa det sista, men antar att det fattas något fortfarande. Maten ikväll kommer bestå av grillat med inslag av traditionellt. (tur där med ruccolan Tant J) Men egentligen spelar inte maten så stor roll så länge man har gott sällskap... haha, smaskens!
Innan mat och prat ska vi iväg och spana in Midsommarstången. I år blir det i Häverödal, har varit där för många år sedan och det var supermysigt. Kul för barnen med dans, fiskdamm och fika (för jag behöver inget fika jag inte).

Nej nu ska det röjas lite innan kalaset är ett faktum!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad Midsommar ..det låter som ni haft en strålande dag..

Det har vi också jag sys med barnen var på silllunch i Norrtälje sen blev det tre färjan till Åland..Hoppas allt är bra annars kram Tess

2009-06-19 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0