Måla måla

Efter en supernice frukost med syrran så åkte jag och Loke hem för att fixa ordning poolen, Love hängde med Ronja till vår farmor för att hälsa på.
Nu är grabbarna hemma igen båda två och de är full lek och massa bus. Det plaskas och donas, tom Svea har tagit sig ett dopp.
Jag ska fortsätta med mina inredningsprojekt, först ska en spegel målas klart och sen ska det grundmålas lite brädor. Jag efterlyser fortfarande spillvirke om ni har något liggandes...
Nej nu måste jag komma igång.


Kolla in sommarbruttan, haha:


Kommentarer
Postat av: Tant J

jaha, varför har du inte snackat m Big Boss Al?? Hinntade om d förra svänge du fråga. ;)

2009-06-25 @ 23:05:19
Postat av: Tant J

jaha, varför har du inte snackat m Big Boss Al?? Hinntade om d förra svängen du fråga. ;)

2009-06-25 @ 23:05:48
Postat av: Therese

jag vill se bilder på alla dina projekt :)

alltid lika kul att se!

2009-06-25 @ 23:16:09
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: mican

Tant J: Har ju vart hos BigAL och tagit lite, men det var inte så mycket mer han hade...

2009-06-26 @ 13:51:36
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0