Home Makeover

Idag har Tavlorna kommit upp! Det blev väl sådär och det för att jag inte fick dit dom där dom skulle vara i vardagsrummet. Det gick helt enkelt inte att spika i något i väggen! Hade tom betongkrok men men, det var inte en suck. Så jag fick snällt flytta plats till hallen i stället. Nu var jag så irriterad och sur så tavlorna som kastades upp på väggen, snett och vint blev det! Vad tycker ni?

Idag anlitade jag min kära mor för lite sömnad. Hade ett par kökshandukar som jag ville göra nåt med och jag fick ide'n att köra bordstabletter utav dom, det blev det och det vart asbra! Sen överaskade mamma med att göra två kuddöverdrag till Loke och Loves rum! SÅ FINA! Ska ta kort på de med lite senare...

Här har vi tavelväggen:


Kommentarer
Postat av: johanna

Blev jätte fint =)

2009-06-15 @ 20:02:07
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0