Fredag

Dagen började med frulle på Blixten igen, vi hade inget hemma att äta, bra ursäkt va!? Haha...

I bilen på väg till jobbet får jag höra på radion att Michael Jacksson avlidit. Det var bara hans låtar som spelades och så skulle det förbli resten av dagen.
Väl på jobbet var det lika dant på den radion, Jacksson Jacksson Jacksson, vilken stjärna han var. Denna dag kommer klassas lika högt som när Lennon avled mf, man skulle alltid minnas den här dagen och man skulle komma ihåg vart man befann sig när man fick beskedet.
Jahaja, jag fick minasann tänka till en och två gånger innan jag kom på att det var för en timma sen i bilen.
Nu gillar jag allt han gjort och hans låtar, men hallå, måste man vara så dramatisk? Det var inte länge sedan denna mannen vart uthängd och påhoppat för att han var omänsklig, pedofil mm mm Nu när han är död så är det ingen som talar om det.
Hur som helst så var han grym på det han gjorde, The King Of Pop!

Nej nu är lunchrasten slut och jag ska fortsätta förse svenska folket med alkohol!

ROCK ON! /Mican☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0