@Work

Jo men visst, här sitter jag på lunchen och Bloggar igen. Idag blev det Fullkornspasta, köttfärs, grillade tomater och Fetaost. Tack Findus för maten! Nu är jag läskigt sötsugen, undra hur det ska gå? Får nog smita iväg och köpa nåt chokladigt.

Jaha vad har jag för kul att berätta då? Egentligen ingenting tror jag, har inte gjort så mycket mer än jobbat om dagarna. Ledig helg i alla fall och det längtar jag till enormt mycket. Vi får kanske besök på Fredag och med det kommer förmodligen en Ålandsresa på Lördag. Bi får se.

I går var grabbarna på speedway, redan en timma innan stod dom startklara i dörren och skulle iväg, smått uppspelta och ivriga. Inte lätt att dölja när vi bor 100m från entre'n. Matchen gick ju inte direkt nå vidare men det bryr sig inte grabbarna om, i deras ögon är det bara en vinnare och han vinner visst varje gång också, Greg Hancock!

Idag ska killarna iväg på äventyr igen, de ska med sin Moster och Mormor till campingen, Östhammar, och sova kvar. I morgon åker dom vidare till Furuvik! Jag vill ju också åka tid, det måste vara en 15 år sen jag var där sist, antar att det hänt en del sen dess.

Nej nu ska jag väl ta mig i kragen och hoppa ut på golvet igen!


Kidsen på väg till Speedwayen, inte ett dugg uppspelta!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag prata med någon och sa att de skulle bli kul att se barna hedenhös eftersom jag inte vart där sen dom byggde de.. Vet du vad jag fick till svars? De har dom tagit bort å byggt ngt nytt nu, vadå efter? haha de är nog på tiden att åka dit nu då hehe.

2009-07-01 @ 21:01:15
Postat av: Ronja

jag som skrev de ;)

2009-07-01 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0