Stor Familj

Efter jobb idag kom jag hem och möttes av en hel drös med kids i dörren. Ojoj... har vi ynglat av oss utan jag vart hemma? Haha... Men så kom jag ju på att storebror Anton kom idag, han ska vara hos oss hela veckan. Grymt roligt! Sen hade vi för kvällen adopterat en liten Adam. Hans föräldrar var ute och fröjdade sig på lokal i Grissel. Inte nog med det så var det massor av andra kids som kom och hängde lite med oss. Så full rulle var det vill jag lova och så himla rolig men nu är jag trött, haha!

Tidigare idag mötte jag upp Nette och snikade med mig att köra hem henne, Jullan och Vovsen till Nenis. Måste ju passa på att få snosa nyfödd när tillfälle ges. Det blev en kortis, skulle ju jobba. Men Nenis, bara så du vet så dyker vi upp när du minst anar det igen! Hihi!

Nu sover Loke & Love som stockar, Anton, Putte och jag hänger i soffan och glor på tv. Helt tagna av kvällens stoj. Adams familj har varit här på en liten fika innan de packade ihop sig för hemfärd igen.


Bjuder på en helt underbar sommarbild.


Kommentarer
Postat av: Tant J

Pussar på er och tackar för barnvakteriet. Så underart att få äta en middag sittandes för omväxlings skull. Ni är bara så bäst! =D

2009-07-08 @ 23:38:16
Postat av: Solan

Ohh så vacker bild.. Önskar jag kom på hur man gör för att ta så vackra foton..



Ha en fortsatt underbar Sommar!

2009-07-09 @ 01:37:08
URL: http://www.skotornet.se/blogg
Postat av: Helena

Ni är så välkomna så. det vet du :) kram

2009-07-09 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0