MobilBlogg

Woho! Det här är mitt första inlägg från mobilen. Hoppas det fungerar... Man måste ju lära sig nån gång, eller hur.

Idag är jag helt slut. Har jätteont i magen, som vanligt. Skulle börjat jobba kl 11.00 men skjuter upp det för att se om det ger med sig eller ej. Tyvärr så har jag fortfarande ont efter ett gäng "painkillers"

Efter jobbet igår fick vi som vanligt ta en tripp till akuten, den här gången var det Loves tur. Han hade slagit sig i armen och hade jättesvårt att använda den.
Vi kom in vid sju, fick vänta till halv nio innan de kollade honom. Första läkaren ville röntga för att se om det var en spricka eller liknande.
Vi väntade till halv tio, nu kom nattpersonalen. Det var en ny läkare som kollade honom. Love är rädd för doktorn och ville inte visa vart han hade ont och sa att han inte hade det. Läkaren kände lite på axeln och sa att Ni kan åka hem, det är inget fel på honom.
Läkaren som var med innan var kvar och sa att det var ett typiskt sjukhus symdrom, att inte ha ont när man väl är där och doktorn känner på en. Precis så är Love sa jag.
Men icke, den andra läkaren sa att det inte fanns någon anledning att kolla upp det.
Så jag blev irriterad packade ihop våra saker och åkte hem. Nästa gång åker vi till Uppsala.

Nej nu ska jag vila...
Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0