Måndag

Ny vecka, jag börjar den med att vara ledig. Så skönt men vi har massor att göra. Idag åker Putte iväg på sin fisketripp till Vilhelmina i en vecka. Han ska köras till Tierp ikväll till kusinen. Kan ni ana vilken uppstressad smått galen karl jag kommer ha springandes här hemma. Dess utom ska han klippas innan ochså, ja herre gud det kommer ju vara karusell här hemma.

I morgon börjar barnen på dagis igen, men första veckan nu kommer dom få gå på Snödroppen, ett annat dagis här på orten, för deras har semesterstängt i vecka till. Det ligger precis i närheten av där vi bor som tur är så det är inte nån större katastrof.

Helgen var lugn. Lite fika och partaj. Lördagkvällen spenderade jag ett gäng på 20 tjejer hemma hos Spänki. De var ost och kex och massaor av gott. Massa snack och prat.
När kvällen började närma sig 22 så begav vi oss till Grisslehamns Marina för att vistas på lokal. Kul att se massa folk och umgås lite. Själv var jag städad så på slutet var det mest jobbigt med alla fulla människor, men det var jättekul och en helt lyckad kväll för alla, nästan. Värdinnan från kvällen vart liiite hängig och smet hem tidigare.

Nej nu ska jag ta mig en fika med någon nån stans...
Kramen på er.

ps Vi ska bli en till i familjen *fniss*


Kommentarer
Postat av: Helena

ska ni få en liten vovve, bebis eller ska storebror A flytta hem till er?

2009-07-27 @ 12:07:28
Postat av: Syster yster

Nu vet jag!! Du har missuppfattat allt och de ska vara en mindre i familjen! Patrik drar ju iväg till Norrland ;)

2009-07-27 @ 20:51:51
Postat av: Anonym

Nej då blir det snarare TVÅ mindre i familjen för han snodde med sig Svea dit!

2009-07-27 @ 21:14:59
Postat av: Therese

:)

2009-07-28 @ 07:19:40
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0