Vinter

Idag är det lite vinter ute igen, det har ju snöat i alla fall och det är vitt på backen.

Nu sitter jag här och slappar lite, grabbarna är hos sin pappa till 17:00 och hälsar på. Storebrorsan är här så då skulle dom spela lite PS2, Cars så klart!

Vi har för tillfället tillökning i familjen. Det är kidsens farmors hund Ivar som är hos oss över natten. Vi har vart på lång promenad precis. Det var en sväng runt samhället och en runda på elljusspåret här uppe. Dag i ära så hade jag mina nya bruna stövlar... haha ja dom är ju redan som ingådda nu efter denna promenad. Inget att rekomendera i nya skor!

För övrigt så är jag enormt sugen på att åka till McDonalds. Min favorit är på Menyn igen. EL Maco Chicken! Åhhh den är så jäkla god. Hm... ja det är ju lördag så varför inte? Haha Nån som vill med?



Kommentarer
Postat av: kim

vi hade också El Macon i tanken och tänkte ta en tripp till norrtälje men till slut så vart det blåan istället...hehe

2009-01-03 @ 20:10:42
URL: http://badmotherfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0